+48 506 688 553 / hello@kreatik.pl

Model sterowany
Discovery sprint

To chyba ten moment. Jesteś gotowy. Chcesz zainwestować i podjąć ryzyko. Masz kilka świeżych pomysłów, ale nie wiesz, który z nich ma największy potencjał. Po to jesteśmy. Na tych warsztatach pomożemy Ci przetestować Twoje pomysły z konsumentami, zanim zdecydujesz się na ich wdrożenie. Żebyś był pewny.

    Kreatik jest RODO friendly! Potrzebujemy danych kontaktowych, które nam przekazujesz, aby kontaktować się z Tobą w sprawie naszych produktów i usług. Możesz anulować subskrypcję tych komunikatów w dowolnym momencie. Aby uzyskać informacje, jak zrezygnować z subskrypcji, a także poznać nasze praktyki dotyczące prywatności i zaangażowanie w ochronę prywatności, zapoznaj się z naszą Polityką prywatności.

      Kreatik jest RODO friendly! Potrzebujemy danych kontaktowych, które nam przekazujesz, aby kontaktować się z Tobą w sprawie naszych produktów i usług. Możesz anulować subskrypcję tych komunikatów w dowolnym momencie. Aby uzyskać informacje, jak zrezygnować z subskrypcji, a także poznać nasze praktyki dotyczące prywatności i zaangażowanie w ochronę prywatności, zapoznaj się z naszą Polityką prywatności.

      Skorzystaj z naszego 3-5 tygodniowego
      cyklu warsztatów, podczas których:

      • poznasz swoich klientów i ich potrzeby oraz stworzysz persony swoich odbiorców
      • określisz jakie funkcje są priorytetowe dla Twoich klientów i powinny być wdrożone jako pierwsze
      • poznasz potencjał sprzedażowy swojego pomysłu zobrazowany przy użyciu Business Model Canvas
        (metodologii, które w bardzo prosty sposób opisuje kluczowe elementy Twojego biznesu)
      • określisz propozycję wartości, którą chcesz zaoferować swoim klientom czy użytkownikom Twojego produktu ( ang. value proposition - określenie tego, co w Twoim produkcie lub usłudze ma sprawić, że użytkownicy pokochają takie rozwiązanie)
      • otrzymasz interaktywny prototyp najlepszego rozwiązania na podstawie którego zbierzemy feedback od konsumentów

      Czego możesz się spodziewać?

      Cyklu s spotkań na przestrzeni 3-5 tygodni, częstych rozmów z potencjalnymi klientami i rekomendacji dotyczących dalszych działań.

      Co dostaniesz

      • Uproszczoną specyfikację
      • Analizę konkurencji
      • Strategię marki
      • Szczegółową specyfikację z wyceną
      • Papierowe makiety
      • Plan marketingowy
      • Badanie potrzeb i persony
      • Interaktywny prototyp
      • Raport

      Na kogo możesz liczyć?

      To rozwiązanie jest dla ciebie jeśli:

      • jesteś gotowy na nowe inwestycje, ale chcesz je wdrażać minimalizując ryzyko niepowodzenia
      • potrzebujesz przetestować swoje pomysły z potencjalnymi konsumentami zanim rozpoczniesz rozmowy z inwestorami
      • nie wiesz jak zebrać wartościowy feedback od konsumentów
      • masz kilka pomysłów na nowe inwestycje, ale nie wiesz który z nich ma największy potencjał

      Zaufały nam małe i duże marki.

      Dostosowujemy rozwiązania do budżetu i celów. Porozmawiajmy już teraz o Twoim projekcie!

        Kreatik jest RODO friendly! Potrzebujemy danych kontaktowych, które nam przekazujesz, aby kontaktować się z Tobą w sprawie naszych produktów i usług. Możesz anulować subskrypcję tych komunikatów w dowolnym momencie. Aby uzyskać informacje, jak zrezygnować z subskrypcji, a także poznać nasze praktyki dotyczące prywatności i zaangażowanie w ochronę prywatności, zapoznaj się z naszą Polityką prywatności.

        Sprawdź pozostałe warsztaty

        Zobacz nasze realizacje

        Współpraca z Bisnode rozpoczęła się od potrzeby opracowania strategii wzrostu innowacyjności dla jednego z ich klientów. Wspólnie pracowaliśmy warsztatowo według metodologii design thinking w zaproponowanej przez nas formule.

        Efektem warsztatów była lista ponad 200 pomysłów wypracowanych na przestrzeni kilku tygodni trwania projektu. Wyselekcjonowane z nich zostały następnie skierowane do realizacji. W Bisnode warsztaty spodobały się tak bardzo, że innym swoim klientom również zaproponował ich przeprowadzenie.

        Eurocash dostarcza swoim Klientom innowacyjne narzędzia sprzedaży, co ułatwia im konkurowanie na rynku. Dział biznesu zajmujący się sprzedażą alkoholi poprosił nas o pomoc w budowie takich narzędzi.

        Badania przeprowadzone wśród detalistów wykazały, że pracownicy sklepów nie zawsze mają fachową wiedzę na temat sprzedawanych produktów z segmentu alkoholi, co utrudnia obsługę wymagających konsumentów. Aby rozwiązać ten problem, zbudowaliśmy wspólnie w ramach kampanii promocyjnej aplikację e-learningową.

        Mali i średni przedsiębiorcy poszukują nowych rozwiązań, dzięki którym mogą konkurować ze sklepami wielkopowierzchniowymi. Eurocash Alkohole z naszą pomocą zaproponował im konkretne wsparcie w odpowiedzi na zdiagnozowane problemy.

        W wyniku badań dowiedzieliśmy się, że dużym ograniczeniem dla małych sklepów spożywczych i monopolowych jest możliwości wykorzystania do profesjonalnych materiałów promocyjnych. W efekcie tej obserwacji powstał Kreator Gazetek – aplikacja dzięki której właściciele sklepów mogli sami przygotować materiały reklamowe w czasie prowadzonej akcji promocyjnej.

        Eurocash, jako lider dystrybucji alkoholi w Polsce, celuje w innowacje i wsparcie swoich klientów. Z naszą pomocą zebrał feedback od swoich klientów w poszukiwaniu coraz skuteczniejszych rozwiązań.

        Przeprowadzone przez nas dla Eurocash Alkohole badania pokazały klientowi, że największą trudnością dla detalistów jest pozyskiwanie nowych klientów. To dlatego, że nie mają dostępu do nowoczesnych kanałów komunikacji, za pomocą których mogliby promować swoją ofertę. Drinco to akcja promocyjna w postaci aplikacji mobilnej, która pełniła w czasie kampanii rolę katalogu kuponów rabatowych.