+48 506 688 553 / hello@kreatik.pl

Rakieta
MVP Sprint

Teraz masz pewność. Wiesz jaki produkt chcesz zaoferować potencjalnym klientom. Tylko kim oni są? Czy docenią Twoją pracę, kupią Twój produkt? Jeśli jesteś gotowy na wysłuchanie opinii potencjalnych konsumentów i iteracyjną pracę nad produktem i strategią opartą o ciągły feedback – wybierz te warsztaty.

    Kreatik jest RODO friendly! Potrzebujemy danych kontaktowych, które nam przekazujesz, aby kontaktować się z Tobą w sprawie naszych produktów i usług. Możesz anulować subskrypcję tych komunikatów w dowolnym momencie. Aby uzyskać informacje, jak zrezygnować z subskrypcji, a także poznać nasze praktyki dotyczące prywatności i zaangażowanie w ochronę prywatności, zapoznaj się z naszą Polityką prywatności.

      Kreatik jest RODO friendly! Potrzebujemy danych kontaktowych, które nam przekazujesz, aby kontaktować się z Tobą w sprawie naszych produktów i usług. Możesz anulować subskrypcję tych komunikatów w dowolnym momencie. Aby uzyskać informacje, jak zrezygnować z subskrypcji, a także poznać nasze praktyki dotyczące prywatności i zaangażowanie w ochronę prywatności, zapoznaj się z naszą Polityką prywatności.

      Skorzystaj z naszego 6-12 tygodniowego
      cyklu warsztatów, podczas których:

      • poznasz swoich klientów i ich potrzeby oraz stworzysz persony swoich odbiorców
      • otrzymasz projekt graficzny przygotowany w oparciu o sugestie użytkowników
      • z naszą pomocą przygotujesz szczegółową specyfikację techniczną swojego rozwiązania
      • otrzymasz wdrożony produkt gotowy do zaprezentowania na rynku
      • określisz jakie funkcje są priorytetowe dla Twoich klientów i powinny być wdrożone jako pierwsze
      • zbudujesz strategię marki, ułożysz plan działań marketingowych i sprzedażowych
      • otrzymasz interaktywny prototyp swojego rozwiązania na podstawie którego zbierzesz kolejny feedback
      • zaczniesz promować swój produkt/usługę przy użyciu przygotowanych przez nas materiałów reklamowych

      Czego możesz się spodziewać?

      Iteracyjnego, szczegółowo zaplanowanego systemu pracy. Celem tego będzie zminimalizowanie ryzyka nietrafionej inwestycji oraz ciągły kontakt z potencjalnymi klientami. Zaangażowania całego zespołu specjalistów i kompleksowego spojrzenia na Twoje rozwiązanie.

      Co dostaniesz

      • Uproszczoną specyfikację
      • Analizę konkurencji
      • Strategię marki
      • Szczegółową specyfikację z wyceną
      • Papierowe makiety
      • Plan marketingowy
      • Badanie potrzeb i persony
      • Interaktywny prototyp
      • Raport

      Na kogo możesz liczyć?

      To rozwiązanie jest dla ciebie jeśli:

      • nie wiesz jak określić jaki powinien być zakres MVP (minimum viable product)
      • nie masz pewności które funkcjonalności są dla użytkowników najważniejsze i powinny być wdrożone jako pierwsze
      • nie wiesz jak zdobyć wartościowy feedback od klientów
      • oczekujesz kompleksowej obsługi w zakresie projektowania  i wdrażania nowego produktu oraz późniejszej pomocy z promocji i sprzedaży

      Zaufały nam małe i duże marki.

      Dostosowujemy rozwiązania do budżetu i celów. Porozmawiajmy już teraz o Twoim projekcie!

        Kreatik jest RODO friendly! Potrzebujemy danych kontaktowych, które nam przekazujesz, aby kontaktować się z Tobą w sprawie naszych produktów i usług. Możesz anulować subskrypcję tych komunikatów w dowolnym momencie. Aby uzyskać informacje, jak zrezygnować z subskrypcji, a także poznać nasze praktyki dotyczące prywatności i zaangażowanie w ochronę prywatności, zapoznaj się z naszą Polityką prywatności.

        Sprawdź pozostałe warsztaty

        Zobacz nasze realizacje

        Współpraca z Bisnode rozpoczęła się od potrzeby opracowania strategii wzrostu innowacyjności dla jednego z ich klientów. Wspólnie pracowaliśmy warsztatowo według metodologii design thinking w zaproponowanej przez nas formule.

        Efektem warsztatów była lista ponad 200 pomysłów wypracowanych na przestrzeni kilku tygodni trwania projektu. Wyselekcjonowane z nich zostały następnie skierowane do realizacji. W Bisnode warsztaty spodobały się tak bardzo, że innym swoim klientom również zaproponował ich przeprowadzenie.

        Eurocash dostarcza swoim Klientom innowacyjne narzędzia sprzedaży, co ułatwia im konkurowanie na rynku. Dział biznesu zajmujący się sprzedażą alkoholi poprosił nas o pomoc w budowie takich narzędzi.

        Badania przeprowadzone wśród detalistów wykazały, że pracownicy sklepów nie zawsze mają fachową wiedzę na temat sprzedawanych produktów z segmentu alkoholi, co utrudnia obsługę wymagających konsumentów. Aby rozwiązać ten problem, zbudowaliśmy wspólnie w ramach kampanii promocyjnej aplikację e-learningową.

        Mali i średni przedsiębiorcy poszukują nowych rozwiązań, dzięki którym mogą konkurować ze sklepami wielkopowierzchniowymi. Eurocash Alkohole z naszą pomocą zaproponował im konkretne wsparcie w odpowiedzi na zdiagnozowane problemy.

        W wyniku badań dowiedzieliśmy się, że dużym ograniczeniem dla małych sklepów spożywczych i monopolowych jest możliwości wykorzystania do profesjonalnych materiałów promocyjnych. W efekcie tej obserwacji powstał Kreator Gazetek – aplikacja dzięki której właściciele sklepów mogli sami przygotować materiały reklamowe w czasie prowadzonej akcji promocyjnej.

        Eurocash, jako lider dystrybucji alkoholi w Polsce, celuje w innowacje i wsparcie swoich klientów. Z naszą pomocą zebrał feedback od swoich klientów w poszukiwaniu coraz skuteczniejszych rozwiązań.

        Przeprowadzone przez nas dla Eurocash Alkohole badania pokazały klientowi, że największą trudnością dla detalistów jest pozyskiwanie nowych klientów. To dlatego, że nie mają dostępu do nowoczesnych kanałów komunikacji, za pomocą których mogliby promować swoją ofertę. Drinco to akcja promocyjna w postaci aplikacji mobilnej, która pełniła w czasie kampanii rolę katalogu kuponów rabatowych.