+48 506 688 553 / hello@kreatik.pl

Marzenie
Quick strategy overview

Masz piękne marzenie… od tego zawsze się zaczyna. Boisz się jednak zaryzykować, zrobić pierwszy krok, ruszyć w nieznane? Pomożemy. Dzięki nam porozmawiasz z biznesowym mentorem i poznasz swoje mocne strony (o tych słabszych też Cię poinformujemy). Opowiemy Ci o ryzykach, szansach i zagrożeniach. Poprowadzimy Cię przez pierwszy, niełatwy etap, żebyś mógł rozwinąć skrzydła i wystartować.

    Kreatik jest RODO friendly! Potrzebujemy danych kontaktowych, które nam przekazujesz, aby kontaktować się z Tobą w sprawie naszych produktów i usług. Możesz anulować subskrypcję tych komunikatów w dowolnym momencie. Aby uzyskać informacje, jak zrezygnować z subskrypcji, a także poznać nasze praktyki dotyczące prywatności i zaangażowanie w ochronę prywatności, zapoznaj się z naszą Polityką prywatności.

      Kreatik jest RODO friendly! Potrzebujemy danych kontaktowych, które nam przekazujesz, aby kontaktować się z Tobą w sprawie naszych produktów i usług. Możesz anulować subskrypcję tych komunikatów w dowolnym momencie. Aby uzyskać informacje, jak zrezygnować z subskrypcji, a także poznać nasze praktyki dotyczące prywatności i zaangażowanie w ochronę prywatności, zapoznaj się z naszą Polityką prywatności.

      Skorzystaj z naszych jednodniowych
      warsztatów, podczas których:

      • stworzysz listę interesariuszy i partnerów niezbędnych podczas realizacji projektu i poznasz ich potrzeby
      • przeanalizujesz różne scenariusze i warianty rozwiązań, pozwalające na wybór najlepszej drogi do celu
      • zorganizujesz efektywną burzę mózgów, podczas której rozwiejesz swoje wątpliwości
      • przygotujesz się do pracy z zewnętrznymi dostawcami (agencją marketingową, softwarehouse itp.)
      • uporządkujesz myśli i ułożysz szczegółowy plan działań

      Czego możesz się spodziewać?

      Intensywnego całodniowego spotkania, podczas którego rozłożymy Twoje wyzwanie na czynniki pierwsze, spojrzymy na nie świeżym okiem i wskażemy możliwe kierunki działań. Wszystkie rozmowy i ustalenia udokumentujemy – będziesz mógł z nich skorzystać podczas samodzielnej pracy.

      Co dostaniesz

      • Uproszczoną specyfikację
      • Analizę konkurencji
      • Strategię marki
      • Szczegółową specyfikację z wyceną
      • Papierowe makiety
      • Plan marketingowy
      • Badanie potrzeb i persony
      • Interaktywny prototyp
      • Raport

      Na kogo możesz liczyć?

      To rozwiązanie jest dla ciebie jeśli:

      • reprezentujesz firmę/startup, który chce rozpocząć pracę nad nowym produktem/usługą, ale nie wie jak się do tego zabrać
      • jesteś w trakcie pracy nad nowym rozwiązaniem, ale stoisz przed podjęciem kluczowych dla projektu decyzji i nie wiesz czy twoje działania idą w dobrym kierunku

      Zaufały nam małe i duże marki.

      Dostosowujemy rozwiązania do budżetu i celów. Porozmawiajmy już teraz o Twoim projekcie!

       

        Kreatik jest RODO friendly! Potrzebujemy danych kontaktowych, które nam przekazujesz, aby kontaktować się z Tobą w sprawie naszych produktów i usług. Możesz anulować subskrypcję tych komunikatów w dowolnym momencie. Aby uzyskać informacje, jak zrezygnować z subskrypcji, a także poznać nasze praktyki dotyczące prywatności i zaangażowanie w ochronę prywatności, zapoznaj się z naszą Polityką prywatności.

        Sprawdź pozostałe warsztaty

        Zobacz nasze realizacje

        Współpraca z Bisnode rozpoczęła się od potrzeby opracowania strategii wzrostu innowacyjności dla jednego z ich klientów. Wspólnie pracowaliśmy warsztatowo według metodologii design thinking w zaproponowanej przez nas formule.

        Efektem warsztatów była lista ponad 200 pomysłów wypracowanych na przestrzeni kilku tygodni trwania projektu. Wyselekcjonowane z nich zostały następnie skierowane do realizacji. W Bisnode warsztaty spodobały się tak bardzo, że innym swoim klientom również zaproponował ich przeprowadzenie.

        Eurocash dostarcza swoim Klientom innowacyjne narzędzia sprzedaży, co ułatwia im konkurowanie na rynku. Dział biznesu zajmujący się sprzedażą alkoholi poprosił nas o pomoc w budowie takich narzędzi.

        Badania przeprowadzone wśród detalistów wykazały, że pracownicy sklepów nie zawsze mają fachową wiedzę na temat sprzedawanych produktów z segmentu alkoholi, co utrudnia obsługę wymagających konsumentów. Aby rozwiązać ten problem, zbudowaliśmy wspólnie w ramach kampanii promocyjnej aplikację e-learningową.

        Mali i średni przedsiębiorcy poszukują nowych rozwiązań, dzięki którym mogą konkurować ze sklepami wielkopowierzchniowymi. Eurocash Alkohole z naszą pomocą zaproponował im konkretne wsparcie w odpowiedzi na zdiagnozowane problemy.

        W wyniku badań dowiedzieliśmy się, że dużym ograniczeniem dla małych sklepów spożywczych i monopolowych jest możliwości wykorzystania do profesjonalnych materiałów promocyjnych. W efekcie tej obserwacji powstał Kreator Gazetek – aplikacja dzięki której właściciele sklepów mogli sami przygotować materiały reklamowe w czasie prowadzonej akcji promocyjnej.

        Eurocash, jako lider dystrybucji alkoholi w Polsce, celuje w innowacje i wsparcie swoich klientów. Z naszą pomocą zebrał feedback od swoich klientów w poszukiwaniu coraz skuteczniejszych rozwiązań.

        Przeprowadzone przez nas dla Eurocash Alkohole badania pokazały klientowi, że największą trudnością dla detalistów jest pozyskiwanie nowych klientów. To dlatego, że nie mają dostępu do nowoczesnych kanałów komunikacji, za pomocą których mogliby promować swoją ofertę. Drinco to akcja promocyjna w postaci aplikacji mobilnej, która pełniła w czasie kampanii rolę katalogu kuponów rabatowych.