+48 506 688 553 / hello@kreatik.pl

Naprawa rakiety
Emergency treatment

Zainwestowałeś swój czas, energię i kapitał. Twój produkt wszedł na rynek, jednak nie zainteresował odbiorców. Nie wiesz w czym tkwi problem? Nie masz pewności, czy komunikujesz się z właściwą grupą odbiorców? Zastanawiasz się, czy podjąłeś właściwe działania marketingowe? Pomożemy Ci znaleźć odpowiedzi na te pytania
i wszystkie inne, które pojawiły się na tym etapie.

    Kreatik jest RODO friendly! Potrzebujemy danych kontaktowych, które nam przekazujesz, aby kontaktować się z Tobą w sprawie naszych produktów i usług. Możesz anulować subskrypcję tych komunikatów w dowolnym momencie. Aby uzyskać informacje, jak zrezygnować z subskrypcji, a także poznać nasze praktyki dotyczące prywatności i zaangażowanie w ochronę prywatności, zapoznaj się z naszą Polityką prywatności.

      Kreatik jest RODO friendly! Potrzebujemy danych kontaktowych, które nam przekazujesz, aby kontaktować się z Tobą w sprawie naszych produktów i usług. Możesz anulować subskrypcję tych komunikatów w dowolnym momencie. Aby uzyskać informacje, jak zrezygnować z subskrypcji, a także poznać nasze praktyki dotyczące prywatności i zaangażowanie w ochronę prywatności, zapoznaj się z naszą Polityką prywatności.

      Skorzystaj z naszego 4 tygodniowego
      cyklu warsztatów, podczas których:

      • przeprowadzimy audyt UX twojego produktu/usługi
      • sprawdzimy jak działa Twoja konkurencja i co przyczynia się do jej sukcesu
      • przyjrzymy się Twoim działaniom marketingowym i zaproponujemy zmiany
      • zbudujemy nową strategię marki
      • porozmawiamy z użytkownikami twojego rozwiązania i sprawdzimy czy Twój produkt/usługa spełnia ich potrzeby

      Czego możesz się spodziewać?

      Elastycznego podejścia i doboru metod pracy pod kątem konkretnego przypadku oraz kompleksowego audytu wszystkich twoich dotychczasowych działań, który będzie podstawą do przygotowania rekomendacji zmian w zakresie działania produktu/usługi, strategii marketingowej i działań sprzedażowych.

      Co dostaniesz

      • Uproszczoną specyfikację
      • Analizę konkurencji
      • Strategię marki
      • Szczegółową specyfikację z wyceną
      • Papierowe makiety
      • Plan marketingowy
      • Badanie potrzeb i persony
      • Interaktywny prototyp
      • Raport

      Na kogo możesz liczyć?

      To rozwiązanie jest dla ciebie jeśli:

      • oczekujesz zmian, które przyniosą lepsze rezultaty
      • oczekujesz kompleksowej obsługi w zakresie promowania nowej marki
      • oczekujesz wzrostu sprzedaży i jesteś gotowy na zmiany

      Zaufały nam małe i duże marki.

      Dostosowujemy rozwiązania do budżetu i celów. Porozmawiajmy już teraz o Twoim projekcie!

        Kreatik jest RODO friendly! Potrzebujemy danych kontaktowych, które nam przekazujesz, aby kontaktować się z Tobą w sprawie naszych produktów i usług. Możesz anulować subskrypcję tych komunikatów w dowolnym momencie. Aby uzyskać informacje, jak zrezygnować z subskrypcji, a także poznać nasze praktyki dotyczące prywatności i zaangażowanie w ochronę prywatności, zapoznaj się z naszą Polityką prywatności.

        Sprawdź pozostałe warsztaty

        Zobacz nasze realizacje

        Współpraca z Bisnode rozpoczęła się od potrzeby opracowania strategii wzrostu innowacyjności dla jednego z ich klientów. Wspólnie pracowaliśmy warsztatowo według metodologii design thinking w zaproponowanej przez nas formule.

        Efektem warsztatów była lista ponad 200 pomysłów wypracowanych na przestrzeni kilku tygodni trwania projektu. Wyselekcjonowane z nich zostały następnie skierowane do realizacji. W Bisnode warsztaty spodobały się tak bardzo, że innym swoim klientom również zaproponował ich przeprowadzenie.

        Eurocash dostarcza swoim Klientom innowacyjne narzędzia sprzedaży, co ułatwia im konkurowanie na rynku. Dział biznesu zajmujący się sprzedażą alkoholi poprosił nas o pomoc w budowie takich narzędzi.

        Badania przeprowadzone wśród detalistów wykazały, że pracownicy sklepów nie zawsze mają fachową wiedzę na temat sprzedawanych produktów z segmentu alkoholi, co utrudnia obsługę wymagających konsumentów. Aby rozwiązać ten problem, zbudowaliśmy wspólnie w ramach kampanii promocyjnej aplikację e-learningową.

        Mali i średni przedsiębiorcy poszukują nowych rozwiązań, dzięki którym mogą konkurować ze sklepami wielkopowierzchniowymi. Eurocash Alkohole z naszą pomocą zaproponował im konkretne wsparcie w odpowiedzi na zdiagnozowane problemy.

        W wyniku badań dowiedzieliśmy się, że dużym ograniczeniem dla małych sklepów spożywczych i monopolowych jest możliwości wykorzystania do profesjonalnych materiałów promocyjnych. W efekcie tej obserwacji powstał Kreator Gazetek – aplikacja dzięki której właściciele sklepów mogli sami przygotować materiały reklamowe w czasie prowadzonej akcji promocyjnej.

        Eurocash, jako lider dystrybucji alkoholi w Polsce, celuje w innowacje i wsparcie swoich klientów. Z naszą pomocą zebrał feedback od swoich klientów w poszukiwaniu coraz skuteczniejszych rozwiązań.

        Przeprowadzone przez nas dla Eurocash Alkohole badania pokazały klientowi, że największą trudnością dla detalistów jest pozyskiwanie nowych klientów. To dlatego, że nie mają dostępu do nowoczesnych kanałów komunikacji, za pomocą których mogliby promować swoją ofertę. Drinco to akcja promocyjna w postaci aplikacji mobilnej, która pełniła w czasie kampanii rolę katalogu kuponów rabatowych.